kommer inget, kommer inget,

..kommer allt.
Vår lägenhet totalt raserar känns det som. Elementet i sovrummet som inte vill funka, handtaget på kranen på handfatet rök av (nån som är för stark för dens egens bästa?), det stinker från avloppet i handfatet och idag upptäckte vi att det var rumstemperatur i kylen.... Ah, vad trött man blir. Men hyresvärden kommer hit imorgon och åtgärdar, förhoppningsvis, några av problemen.

Det andra som händer imorgon är att vi drar till Ge-kås och handlar julklappar!! jaaaaa! Ska bli så himla kul. Det som är minst lika kul är att Matte, Myran o Raz aldrig vart där innan, ska bli skitkul att se vad dom tycker. Efter Ge-kås ska vi hem till mamma och pappa (och Kalle) och fika.  Det ska ju bli minst lika kul. Så snart ska jag lägga mig för bilen avgår kl 07.00 imorgon bitti. Åhh känner mig som ett barn dagen innan julafton. I love you Ge-kås.

Idag är en sån dag när allt bara gått min väg känns det som. Har fått in en del enkäter, kollade mitt "telefonkonto" och det afrikanska samtalet igår kostade mig endast 26 kr (fortfarande irriterad dock...VEM GÖR SÅ?) osv osv osv. Gott helt enkelt. En sån kontrast mot gårdagen!

Men nu, dush o sen hopp i säng.
Adios

Kommentarer
Postat av: Maria

JAG VILL OCKSÅ FÖLJA MED :(.

2010-12-10 @ 21:42:55
URL: http://inevita-bly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0