Längesen

Ja... Det kanske är total tantvarning på mig. Men fasen vad jag fastnat för denna låten. Tycker att den är jättevacker! (Vacker?...Ja, det få bli vacker)



Dagarna går, c-uppsatsen består.
Har inte kommit så jättelångt de senaste dagarna, står nästan lite still. Min otroliga fantasi vill inte visa sig. Men, imorgon gör jag ett nytt försök.

Längtar till på lördag. Då blir det brakfest ala bama. ÅÅÅH vad kul. Då ska jag inte tänka ett dugg på uppsatser eller akademiska ord.

Snart: Grand designs. Love it.

Kommentarer
Postat av: martina

Den är jättevacker, men vem är jag att säga: det är ju lite tantvarning på mig med när det kommer till Lassa Berghagen ;)

2010-12-17 @ 18:50:16
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0