Många Bollar på Bengt

Så känner jag mig just nu.

Låt mig börja med att sammanställa trippen till Ullared i onsdags. Det var en skittrevlig resa. Åkte runt halv 8 och var framme vid 11. Jag shoppade loss som att jag vore miljonär, killarna köpte mest filmer och grabbiga saker. Killarna var väldigt fascinerade av nedervåningen där det fanns allt för bilen, fisket och framtida snickerier. Sågar, tvättsvampar och fiskespön var bara lite av det som fascinerade. Efter Ge-kås och lite mat åkte vi till mamma och pappa och fikade. Det var mysigt, men lite retligt att bara få träffa dom i en timme. Har ju inte vart hemma sedan i Juli så jag hade ju gärna stannat lite längre. Men, klockan 17 åkte vi hemåt Linköping igen. Hemresan gick bra, många trötta skratt. Lyckad dag!

Nu har jag en jobbhelg bakom mig, och jag är så trött. Är nog mest trött psykiskt än nåt annat. Har plötsligt insett hur lite tid det är kvar till jul, och därmed stressigt med uppsatsen bland annat. Sen ska man besluta sig för vilka kurser man vill läsa till våren, köpa de sista julklapparna, skicka julkort, boka buss till Varberg,baka Jansons frestelse inför julbordet på lördag osv osv osv osv osv osv. Måste bara strukturera upp allt, så ska det nog gå.
Ska avverka lite av punkterna ikväll, så får det bli bra.
Sen får det bli julmust och lussekatter och lite adventsmys framför tv:n.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0