Och så kom det......................

Stressen, ångesten och stressen. Känner att allt bara är kaos just nu i mitt huvud, jag kan liksom inte tänka klart, och minsta lilla problem blir för mig 100000 gånger större än vad det egentligen är. Just nu SUGER DET att inte ha sin handledare på plats utan behöva vänta i 50 000 år för att få svar på mail, och som nu dessutom verkar ha tagit julledigt. Att vara ensam i detta gör ju inte det hela bättre och just nu önskar jag verkligen att jag inte skrev uppsatsen själv. Att jag ska jobba VARJE DAG veckan innnan inlämning känns också SÅDÄR! Julen kunde ju inte komma mer olägligt. Jag som knappt har tid att äta. Jag längtar verkligen till 20e Januari då allt med inlämning, oponering och all annan skit är över så att jag kan gå vidare och lämna detta bakom mig. Orkar inte..............AHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0