Snurrigt

Den här veckan har det verkligen vart fokus på skola. Har gått upp tidigt och vart i skolan vid 8 varje dag (förutom tis) och suttit och kämpat med kodning av enkäter, databearbetning i SPSS osv osv osv. Min handledare skrev igår att jag hade för få deltagare. Blev lite irriterad med tanke på att dom hela tiden sagt 25. Då får dom ju stå för det. Så nu sitter jag och väntar på att hon ska svara på mitt mail där jag undrade om det betyder att jag måste gå ut och dela ut fler enkäter? Hoppas inte det, jag orkar inte!! Fast samtidigt så skulle det ju ge ett mer trovärdigt resultat.... Så vi får se hur det blir med det.

Förövrigt är det KALLT! -19grader har det vart när jag promenerat till skolan. Har haft trippla lager med långarmade koftor under jackan...Brr...Vill ha sommar. Är ju verkligen inte en vintermänniska nånstans.

Ush jag är bara mentalt urladdad just nu känner jag. Har vart mycket som gått emot mig denna veckan med statistiken och SPSS känner jag. Idag tror jag dock att jag fick till det, men måste jag ha fler enkäter måste jag ju ändå göra om det. Skit. Jaja. Nu lägger jag ner skolan för dagen tror jag.

Adios.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0