julbak och julbord

Precis hemkommen från julbord med jobbet. Inte ett dugg trött, tror jag ska städa och fixa lite efter att ha skrivit detta blogginlägg. Så går det när man sover för länge.
Julbordet var i alla fall väldigt trevligt. GOTT med julmat, det fanns massor att välja av. Åt så jag storknade. Efter julbordet drog vi oss tillbaka och för första gången i mitt liv lekte jag julklappsleken. Det gällde att slå lika på tärningarna, och första omgången gick inte så bra för mig. Kammade endast hem ett paket. Andra omgången blev det mer spännande. Det var finfina grejer som cirkulerade kring på bordet, däribland det populäraste av dem alla, ett presentkort på Kicks. Jag lyckades få med mig tre klappar hem.

Jag är väldigt nöjd! Kul lek, spännande.

Igår var det julbak med mina favoriter. Vi samlades hemma hos Matte och drack glögg, glögg och glögg, samtidigt som vi fixade lite lussekatter och knäck. Det var en toppen kväll. Givetvis dokumenterades även detta på bild.

Klicka på bilderna om ni vill se dom i Big Size

  
  Myrans finaste katt.

   


















Matte har ett anekdot-moment, framför en sprakande julig brasa.

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0