uuuh? packa=bajs

Det har vart två hårda dagar på jobbet. Inte för att det har vart julrusher ala bama (för det har det sannerligen inte), men för att jag vart trött och känt mig sjuk och seg. Men samtidigt har det vart kul att jobba, roliga kunder, kul att träffa jobbarkompisarna, och kul att tänka på nåt annat än min skit-cuppsats. Nu har jag dock gjort mitt för denna veckan.

Imorgon 06:30 kommer svärfar och hämtar upp mig och skjutsar mig till bussen (tack!) sen blir det jul för hela slanten. Halva i alla fall. Julafton lovar jag att ge min fulla uppmärksamhet åt julfirande, men resterande dagar måste jag nog ändå ge lite tid till uppsatsen. HUR ska jag hinna? Vet ej.

Nu slasar jag runt här hemma och försöker packa. Det går inte så bra för jag känner mig så seg och har ont i fötterna. Inget får plats i väskan heller. Det blir två mega väskor. Har tagit ett glas vin för att lätta upp stämningen, och Lukas har gett mig en "morgonpresent" till bussen imorgon. Jag öppnade den dock nu och det var "Veckans NU", he knows me so well :) Så den ser jag fram emot att läsa imorgon på bussen.
Snart ska vi laga mat (köttfärsrullar med jordnötter, mums) och mysa lite vår sista kväll ihop innan jag åker. Alltid blandade känslor att åka, jag längtar efter familjen men vet att jag kommer sakna Lukken.

Adios vänner, nästa gång vi hörs är jag på bästkusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0