Åh nej, vad ska jag ta mig till??

Igår råkade jag kolla på ett avsnitt av Ghost Whisperer i en senare säsong som jag inte sett. Nu vet jag att jag har någonting väldigt väldigt sorgligt att vänta mig. Så sorgligt att jag faktiskt funderar på att sluta följa det. Jag vet inte. Det var så hemskt bara, så jag misstänker att det kommer förstöra hela serien. Fan. Åh vad ledsen man kan bli för en tv-serie. Haha.
 
Imorse gick vi upp kl 06.00 för att bänka oss framför tvn, hockeymatchen Sverige mot Finland. Bortsett från att jag sov bort halva andra perioden så var det väldigt mysigt och trevligt. Lukas väckte mig lagom till tredje perioden med hela soffbordet uppdukat med kaffe och frukost. Det gillade jag.
Nu är det plugg dygnet runt fram till torsdag. Detta är en tenta jag känner mig otroligt oförberedd inför, och jag förstår inte hur jag ska lyckas plugga in allt.


Ja du Melinda, jag förstår att du ser så misserabel ut med tanke på vad som kommer hända. USH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0