Nowhere fast..

Nu är julens ledighet över för de flesta. Lukas är tillbaka på jobbet och jag är lämnad ensam hemma. Tänkte att jag skulle försöka göra lite nytta och läsa igenom vårt arbete och skicka det till våran handledare till vårt möte på måndag men kunde inte öppna det på min dator....wonderbar.

Som vanligt är det runt denna tiden på året som jag bara drömmer mig bort om en utlandsresa... Har kollat runt på charterresor men det verkar ändå inte som att vi kan åka med tanke på att jag och lukas aldrig kan få vår semester att stämma. Han är ledig i juli och det är då jag behövs som mest på jobbet. Vet inte hur jag ska göra. Jag behöver ligga i en solstol och läsa en bok känner jag!! Det är det enda.

Så..på måndag "börjar" skolan igen.... Ser faktiskt fram emot det. Mest ser jag fram emot att träffa alla fina vänner igen. Jag saknar er!! Aldrig hade jag trott att jag skulle träffa så underbara människor här i Linköping som jag gjort. Tomt utan dom.Speciellt Annika och Linda, ni är hjärtligt välkomna tillbaka!




   

Fina Linda och Annika gör min vardag här uppe så mycket roligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0