Antiage....

För några år sedan blev en kär vän till mig upprörd på mig då jag berättade att jag varken hade några speciella ansiktskrämer, ansiktstvätt eller liknande för att ta hand om min hy. Själv hade hon en daglig kvällsrutin med säkert fem olika krämer som hon smörjde in sig i innan hon la sig ner för att sova. Hon var några år äldre än mig, så tillslut gav hon sig och sa att jag kunde komma undan med det nu, men när jag fyllde 25 var det dags att börja med det tyckte hon..

Det där har riktigt präntat sig fast i min hjärna och det senaste året har jag verkligen tänkt på att nu är det dags, nu måste jag börja ta hand om min hud så att jag kan se ut som Jennifer Aniston när jag är 40..typ. Kanske är det för att jag om några dagar fyller 26, men jag har nu precis beställt hem en anti cellulitkräm som jag flitigt planerar att börja använda. Inte för att jag har några men.. MAN MÅSTE JU FÖREBYGGA!! Förstår att ni kanske ser det här som ett tecken på åldersnoja... och det kanske det också är, men om jag är gropig och rynkig om 20 år kommer jag aldrig förlåta mig själv för att jag var lat och inte tog hand om mig själv. Nu är det ingen fara att bli rynkig, nej! Men kan man förebygga så borde man väl? Eller? Verkar jag galen? Jag vet inte men jag har börjat granska min kropp alldeles för mycket den senaste tiden och får för mig att min bästa tid är förbi och nu kommer jag börja säcka ihop. Haha....jaja.

Imorgon bär det av mot västkusten och älskade Varberg igen. Hoppas på fint väder och en vecka fyllt av skoj och trevligt sällskap. Måste bara ta tag i att boka buss......


Med hjälp av denna fina produkt från eleven.se ska jag i framtiden se ut som jag gör nu. Tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0