Sol o bad i frössvik

Ja alltså, trot eller ej, men jag har fått vissa önskemål om att skriva oftare i min lilla blogg. Så här har ni/ du ;)

Helgen har spenderats ute i Frössvik, i Lukas morföräldrars stuga. Har haft det helt underbart. Varmt och gott. Kom i Fredagskväll, hann inte med så mycket mer än att grilla lite korv, kolla fotbollen och krypa till kojs. På lördagen gick vi upp tidigt och åt en god frukost på altanen. Sen gick vi ner till den lilla badplatsen och badade och solade hela dagen. Lukas kusin och hans kompis kom också på besök under dagen. Vattnet var underbart gott, runt 23 grader. Vi tog även en tur med båten, som dessvärre la av halvvägs ute på sjön! Sen var det fotboll på kvällen, jag var helt slut efter all sol och mat. Idag blev det ungefär samma sak, tidig frukost sedan sol och bad hela dagen. Då byttes kusin besök ut utav moster besök. Åkte hem vid 4 tiden, och nu är jag helt slut. Men fasen va gott vi haft det. Lukas snälla mormor och morfar har totalt skämt bort oss med massa god mat och efterrätt. Jag tror jag hittat en ny såskung i Lukas Morfar!!

Imorgon vankas det jobb vid fyra tiden. Inte mig emot, jag är redo att göra lite nytta efter två veckors slappande och solande.

Kommentarer
Postat av: Yster

Tack ;)

2010-07-04 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0