Vad hände med min uteserveringsöl?

Igår och idag har det vart jobb. Trots lite kunder har det vart supermycket att göra. Detta på grund av att massvis av kläder dumpades på oss inne på vårt lilla lager igår. Packa upp, larma, vika och lägga på sin rätta plats. Igår fick vi 11 styck lådor, idag 13. Tack! Men jag ska inte klaga, har ju väntat på någonting att göra! Tackade även ja till att jobba en stund imorgon. Ska stå på lagret hela dagen så det gäller att slå på turbon för att få ut så mycket som möjligt innan helgen.

Nu ska jag dock klaga lite. Jag vet, jag har önskat regn. Jag har vart utmattad av värmen. Men det får ju inte börja regna precis innan jag ska åka ner till en uteservering och dricka öl! Vad är detta? Nu sitter jag här och frågar mig själv om jag bara ska bestämma mig för att skita i det ikväll och hitta på nåt hemma istället, eller om jag ska vänta och se om det går över......Väderprognos någon?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Här flyter vi nästan bort också.

Ett glas vitt på en uteservering hade inte varit fel.

Nu har vädret dock blivit lite svalare så uteserveringen får väl vänta ett tag.

Kram.

2010-07-18 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0