Massa-blod-mindre senare

Kollade upp min nattliga svettningsbekymmer idag. (trodde jag kommit in i klimakteriet.... hehe)

Läkare- Vi får nog göra en lungrönkten på dig.
Jag- Varför det??
Läkare- Nä det kan ju vara nån lunginfektion, tuberkulos till exempel.

Tror ni jag har gått runt och tänkt på tuberkulos hela dagen nu eller? Tuberkulos tuberkulos. Va fan e tuberkulos egentligen? Mamma sa att det botas med pencilin i alla fall. Vi får la se vad blodproven säger först o främst. Gillar inte att dom har mitt blod.

Nu är det i alla fall snart Gametime! 1-1 i matcher som det ser ut just nu... Får se om Norrenas lilla frispel kostat oss kvarten. We'll see... Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0