Principfast, nej tack

På grund av min princip att inte gå till frisören, la jag idag slingor i mitt hår, helt själv. Jag behöver nog inte säga mer än att i fortsättningen är det nog ingen dålig idé att lämna över det till proffsen ändå. Alla slingor utan en lyckades på nåt sätt hamna på ena sidan huvet. Jag som tyckte jag var så himla noga. Hoppas solen kan komma fram och bleka bort slingorna fort.

Visste ni förresten att två av mina absoluta favorit program är En plats i solen, och En plats på landet. Otroligt trevliga program tycker jag. Rattar ni in kanal 8 typ 10 gånger om dan, kommer ni garanterat pricka in det minst hälften av gångerna så får ni se hur trevligt det är. Nu kanske jag låter ironisk,men det är jag verkligen inte,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0