3,5

Nu är jag lite mör i kroppen. Idag kämpade jag mig igenom ca 3,5 km...Jovars det går framåt med springningen. Underbart att komma hem och vara helt slut i kroppen men sååå nöjd. Nu har jag proppat i mig på tok för mycket chili con carne så jag är spymätt. Men gott var det. Jag älskar mitt nya motionerande liv!!

Annars fylls dagarna av statistik och B-uppsats.Ja. Båda två har jag gjort förr och båda två gör jag igen, fast i psykologi. Statistiken är förvånande nog annorlunda. Andra formler som förvirrar. Men jag ska nog ta mig igenom denna tentan också.

Annars kan jag berätta att jag fick ett samtal från läkaren igår. Har visst jättejätte järnbrist i mitt lilla blod. Ja jag fatta ju inte vad hon menade med detta men hade endast 3 (av nånting) och en normal människa kan ha upp till 130. Så det var ju inte så jättebra. Det blev raka vägen till apoteket för att hämta ut järntabletter. Nu fantiserar jag om att jag kommer bli värsta pigga morgonmänniskan och krutgumman. Det hade vart nåt det. Bye bye dagliga tupplurar på soffan... Kanske. Vi får se hur mycket piggare jag kommer bli. Har faktiskt inte känt mig speciellt trött egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0