Vill ha sommarlov

Det har varit några hårda veckor med mycket stress och extremt mycket att göra i skolan. B-uppsatsen är nu inlämnad med bara opponering kvar på onsdag. Jag kan nog inte säga hur mycket jag ser fram emot det. Vill bara att allt ska vara över och ha sommarlov. Jag vill bara sluta tänka och fundera och känna stress över att saker och ting måste bli klara och bli bra. Kommer bli så skönt att jobba i sommar och komma ifrån skolan lite. Men mest skönt ska det bli att sitta i solen och läsa en bra bok. Längtar! Längtar till Varberg och damernas. Sola och bada. Och dricka öl på uteserveringar. Ja det blir bra. Om bara sommaren kan komma någon gång så är jag nöjd. Behöver värme nu känner jag. Jag vill gå i klänning och shorts. Kom till oss sommaren. Pronto helst.

I alla fall. I lördags gjordes hela min helg till tip top när jag fick träffa världens bästa Annika. Ännu bättre blev den igår när jag hon och Linda tog en matbit på stan efter jobbet och fick prata om allt och inget. Hade massor att prata om. Det har hänt mycket på två månader. Nu är dock Annika tillbaka i Göteborg och jag saknar henne redan.

Kommentarer
Postat av: Annika- litle sparrow- Blennow.........

hej e li hopp.. Om inte för din egen skull kan du dra igång en högre växel på bloggandet här så jag jag har nåt att sysselsätta mig med på dagarna... Kanske vore nåt för mig att börja också i och för sig: "en sparvs bekännelser- resan mot ett örn liv"...?? (Lockande??)

Lever på din kram fortfarande och glöm inte att jag sitter på din axel idag hele dan, kommer gå galant!! LOVE YOU

2010-06-02 @ 13:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0