Äntligen måndag!

Nu har jag haft min första lediga helg sedan juli (har jobbat, vart bortrest eller haft besök om vart annat varje helg sedan juli....oooh). Märkte att jag inte tyckte att det var ett dugg tillfredsställande att vara ledig. Skönt med måndag. Det är en bra dag.
På måndagar är det Tvns dag!

19.00 Biggest Loser (Love you. Otroligt goa deltagare denna säsong)
20.00 Biggest Loser Sverige OCH Dansbandsbrudar. (Skönt att BLS har final idag så att jag i fortsättningen kan ge dansbandsfruar min fulla uppmärksamhet.)
21.00 Svenska Hollywoodfruar (Vill va bästis med Maria Montazami)
22.00 Här får Lukas överta tv:n om han vill.(Men om han inte vill kolla på nåt kan jag tänka mig Kvinnors hemliga liv)

Idag ska jag nog dra till skolan. Har nu gjort klart all läsning och anteckning i Existentiell psykologi så nu kan jag ge min fulla uppmärksamhet till C-uppsatsen. Spännande!! Önskar dock att min handledare kan va lite mer aktiv och ge godkännande till min enkät så att jag kan få dela ut den!!! Har liksom väntat i en vecka nu, det går ju i snigelfart detta...lite frustrerande.

På söndag åker vi hem till Varberg! LÄNGTAR! Har inte träffat min kära familj sedan i juli men nu så. Farfar ska bjuda hela familjen på julbord i Åkulla och det ska bli såå mysigt (och gott). Träffar familjen alldeles för sällan. Och det är ännu mer sällan som ALLA är med. Kuuuul.



Liten del av familjen. Fika dagen innan midsommarafton. Love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0