breaking the law

Nu har Jenny åkt hem, det går alltid så fort när man har besök!

I söndags när jag slutat jobbet åkte jag och hämtade henne och ganska snart efter det drog vi till en thairestaurant och käkade lite. Dom hade CHANG där!!!! Har inte sett en Chang sedan thailand. Tyvärr körde jag så jag kunde inte dricka någon, men jag ska absolut återvända snart för att förtära denna goda dryck.
Efter thairestauranten återvände vi hem, drack lite vin och snackade skit. Började prata om en gammal skolkompis och fick helt dille på att få reda på vad hon gör idag. Antagligen har hon flytt landet för ingenstans på internet kunde man finna henne. Störigt.

Igår tog vi det ganska lugnt, tog en promenad ner på stan och fikade på café Berget. Sen kollade vi i lite affärer och köpte med oss varsin ansiktsmask hem för att ha en liten "spa" kväll. På vägen hem från stan tittade vi på novemberljusen i Trädgårdföreningen, FINT!
När vi kom hem tänkte vi först bara fixa stoppet i vårt handfat. Jenny var expert på såna saker menade hon. Och ja, det var lätt att plocka isär och få ut allt hår och annat äckelpäckel men att sätta ihop det var en annan femma. Slutade med att en del av röret gick sönder och vi fick panikköra till Biltema för att köpa en ny.
Lukas fixade biffen när han kom hem och vi lagade lasange. Sen var det hollywood fruar och en film och ansiktsmasker.

Idag har vi vandrat runt i Gamla Linköping och fikat. Sen har vi kollat på gamla kort från barndommen och sen har vi inte hunnit med så mycket mer.

Tack fina vän för besöket.


Kommentarer
Postat av: martina

ÅH hahahaha, gud va mysigt ni verkar ha haft det!

2010-11-16 @ 22:28:41
URL: http://envuxen.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har blivit galen och gjort skriva fort-testet två gånger, ha ha. Det var ju jätteroligt! Och första gången fick jag 45 rätt och 4 fel, andra 48 rätt och 3 fel - så man blir bättre! Men jag är också av den inställningen att man skriver mycket fortare då man har riktiga meningar som man själv komponerar i hjärnan. Helt klart. Det där blir ju lite krystat. Men rolig grej! Stackars min pappa skulle inte vara så bra på det dock.. Men han är bra på annat! Tack för senast Malin! <3

2010-11-17 @ 10:02:45
URL: http://inevita-bly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0