Det var meningen att det skulle bli bio....

...men icke.

Jag och Lukas har knappt träffats i veckan känns det som. Det har vart fotbollsmatch hit och fotbollsmatch dit och jobbfest osv osv. Bara Lukas såklart, jag själv har pluggat dygnet runt och överbliven tid glott på tv. Ikväll skulle vi alltså umgås tänkte vi. Bio lät bra. Men så går det ju ingen bra bio. Jag vill helst inte lägga pengar på biosar som inte är riktiga biofilmer. Helst ska det vara med explosioner och höga ljud.
Så vi har hängt på soffan sedan jag kom hem från jobbet. Kollat tennis och nu är det nån dokumentär med Zlatan. Jag har dock inte kollat, jag har fastnat framför datorn och inte gjort nåt intressant alls. Fast jo, nu hittade jag ett test, hur många ord man skriver per minut, jag skriver visst 39 stycken i snitt, det var inte så bra som jag trodde, jag känner ju faktiskt att det är en av mina talanger, att kunna skriva snabbt utan att titta ner.... men icke. Testa er själva HÄR.

Inte ens nån god mat har vi ätit. Jag tyckte att vi skulle utnyttja att vi har bil för en gångs skull och åka nånstans och köpa mat som vi aldrig gör annars. Lukas ville inte bestämma nåt sånt innan han var hungrig...han tycks aldrig bli hungrig. Men nu är jag vrålhungrig så nu tänker jag värma på mina rester från i torsdags.

IMORGON KOMMER JENNY! Jaaaaaaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0