fullspäckad dag

oh what a day. Jag är helt slut i hela kroppen nu. Imorse var det upp tidigt för personalmöte. Klockan 8 var det samling i butiken. Jag fick cykla ett bra tag innan, man vet aldrig hur lång tid det tar att ta sig fram i denna snön. Personalmötet gick bra och var trevligt. Alltid kul att vara delaktig i vad som händer. Sen var det raka vägen hem för plugg. Pluggade fram tills fyra då Linda kom hit. Då var det ner på stan och gå i affärer som gällde. Klockan sju var jag hemma och såg Biggest Loser och sedan dess har jag pluggat. Nu orkar jag inte mer.
Känns att man vart vaken ett bra tag längre än vad man brukar. Snurrig i bollen.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0