Gött

Helt otroligt. Fick precis reda på att det blev VG på min essä i existentiell psykologi, YES! TACK DAN! Känns otroligt roligt.

Idag har jag agerat mattelärare. Försökte lära Matte lite statistik....vet dock inte riktigt hur bra det gick, jag är ju inte direkt en lärare märkte jag ju. Men förhoppningsvis hjälpte det lite i alla fall.
Sen har jag pluggat, såklart. Läst läst och läst. Jag har snart läst klart allt som ska läsas i den existentiella psykologin. GOTT! Då kan jag ge all min fokus på c uppsatsen...Snart. Det är ett llitet tag kvar.

Fick ett underbart besked idag. Maria ska till Norrköping över helgen och bestämde sig för att ta ett tidigare tåg för att hälsa på mig här i Linköping en liten stund först. Jaaa vad glad jag blev. Saknar ju min käre granntjej här nere ju ;) Så det blir skoj att träffa henne om ens bara i några timmar.

Nu ska jag dricka upp mitt glas vin (måste ju fira VGt) och fortsätta plugga nån timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0