intro

Ja ni...Dagen började ju som sagt med en chock och sorg över att världens roligaste och bästa man har gått bort (Love you Leslie). Det var som mamma sa, konstigt att man kan bli ledsen över nån som man inte känner, det känns ju som att man gör det! Nåväl.
Fick i alla fall sällskap av Lena och Antero i skolan. Lena var en raring (hej förresten Lena och välkommen till min blogg ;) ) och hade tagit med sig en exlusiv nagerlackspenna från USA till mig. Tyvärr hade den torkat och funkade inte just då, men jag ska ge mig på ett försök att bringa den åter till liv.

Sen har det vart plugg heeeela dagen lång. Mina enkäter är klara och jag har kodat dom på ett sätt som jag tror är rätt. Tyvärr har det inte gått så jättebra, har bara fått en introvert person. Skit! Hur ska jag nu göra mina tester???? Det får morgondagens Malin ta itu med.

Nu ligger jag här och undrar vart fasen halva min lön tagit vägen redan?
Mer än halva är det faktiskt. Åh, ångest.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag kan låtsas vara introvert för din skull, om det nu inte var jag som var det från början...

2010-11-30 @ 09:15:43
URL: http://lmh84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0