italia





Nu är min Italien bok påbörjad och bara väntar på att fyllas på med massa roliga saker inför resan... Bara 8 månader kvar... :) Är det någon där ute som har tips på sevärdigheter eller (framförallt) billigt boende eller restauranter, är ni mer än välkomna att säga till.... Italien kommer ju ruinera mig, det är en sak som är säkert.

Linda hjälpte mig att ta mitt förnuft till fånga igår. Jag har inte skrivit om essän, dock har jag lagt till en massa saker, så får vi se om det blev lite bättre, känns som det i alla fall. Linda fick mig i alla fall att inse att om jag skriver om hela essän är det ju som att göra en omtenta innan jag ens fått svar på att den första duger eller ej. Sant. Så snart ska jag skicka in den och sen får det, som jag sagt tusen gånger innan, bära eller brista. Hoppas dock på det förstnämnda.

Idag sov jag alldeles för länge, jag har inte sovit så länge på flera år typ. Vaknade lite innan elva och med tanke på att jag fortfarande till sommartid var ju klockan egentligen tolv. Förstår inte hur det gick till och varför jag inte vaknade. Nu ska jag väl dock vara utsövd hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0