julklapp 1. Check



Dagen har tagit emot och varit omotiverad. Plugg en stund blev det i alla fall, men när Lukas kom hem från skolan gick vi till Gamla Linköping och inhandlade årets första julklapp! Gott! Sedan blev det lite storstädning på det.

Det är väldigt mysigt i Gamla Linköping tycker jag, och speciellt nu med all snö!! Trots att jag inte är nåt mega fan av snö för tillfället, så var det mysigt.

Nä. Jag är faktiskt ledsen över snön just nu. Har jag otur kommer detta kanske innebära att jag inte kommer ta mig till julbordet i Varberg på söndag och det skulle göra mig så ledsen.
Så. Vädergudar. Ni har fyra val.

1. Töa bort all snö.
2. Sluta snöa och skicka ut skottbilarna på vägarna.
3. Uppfinn en maskin som tar mig till varberg på ett kick.
4. Gör mig till miljonär. (Bara för skojs skull)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0