Kär i en byggnad?

Idag slängde jag ett öga på the Tyra show och fick mig en chock när en kvinna sitter och berättar om att hon är gift med Eiffeltornet. Det var Eiffeltornet som friade till henne sa hon. Tidigare var hon kär i en bro, och hon började gråta vid tanken att bron rasade. Det såret skulle aldrig läka sa hon. En gång när hon var liten var hon i säng med sitt trumsett och då kom hennes mamma på henne.
Ja ni hör ju. Underhållning är bara förnamnet.


Här har ni det lyckliga brudparet.

Idag har jag haft en såå skön dag. Gick på Yoga med Sandra och det var jätteskönt och rogivande. Annars har jag bara slappat och tagit det lugnt. Nu vankas det party, inväntar gänget klockan 19. Blir dock relativt lugnt, ska ju trots allt jobba imorgon.

Trevlig fredag på er.


Kommentarer
Postat av: Martina

Riktigt Malin-program ;-)



Undrar om hon tänker hoppa ner från Eifeltornet om han lurar henne? Haha!

2010-11-07 @ 17:19:35
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0