kära ledighet....välkommen!

Äntligen är veckan med de många momenten över för mig. I mådags lämnade jag in essän i existentiell psykologi och igår fick jag hemtenta i statistik som lämnades in sent i går kväll. Plus att jag fick tillbaka min essä i psykologins historia och den blev godkänd, PUH!

Igår kväll bjöd Matte på middag. Thaimat, som faktiskt smakade thailändskt, GOTT! Gott och starkt. Jag tror jag slukade fyra stora glas vatten till middagen. Och så nåt glas vin till det. Perfekt. Idag gick jag upp tidigt och tränade med Sandra och hennes vän Frida. Tycker det är såå skönt att träna på morgonen. Köpte med mig nybakta frallor hem och åt en stor och god frukost ihop med Lukas. Nu har jag duschat och ska bara omfanma ledigheten! Städa lite kanske. Bara lalla omkring här hemma är planen i alla fall. jag bara njuter. Fick precis ett samtal från jobbet, så jag ska jobba extra på lördag. Det känns gott. Behöver ju pengar till Italien så jag jobbar gärna extra så mycket jag får. Nu är jag ju ändå ledig i två dagar så jag får min ledighet också.


Kommentarer
Postat av: Martina

Du är så duktig som tränar - o på morgonen med, vem är du?! ;-) låter jättemysigt iaf! Puss

2010-11-05 @ 06:56:32
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0