Lika som bär....?

Jag har en tendens att hitta likheter mellan folk. Detta händer i snitt en gång per dag, om inte mer. Tyvärr håller min kära sambo ALDRIG med mig. Nu säger jag inte att det alltid är extrema likheter, men nåt litet i alla fall. Tycker att ni kan få avgöra i fortsättningen. Lyssnar nämligen inte längre på Lukas.

Så..... Är det inte så att Johan Andersson i LHC faktiskt påminner väldigt mycket om Josh Hartnett? Detta slår mig varje gång Johan hamnar i utvisningsbåset.






Ja ni ser ju själva. Skitlikt.


Kommentarer
Postat av: Martina

Helt klart jättelikt! Trodde det va samma person! Du o Jobas borde umgås en dag, typ sitta på ett fik o se folk gå förbi o hitta deras kändis-dubbelgångare, han hittar ofta sånna!

2010-11-21 @ 03:07:14
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0