tjuvstart


På söndag är det ju första advent som alla vet. I och med att vi är i Varberg då, och att jag jobbar imorgon, så har jag tjuvstartat och julpyntat hemmet idag. Jag är inte den som orkar pynta i omgångar, med adventsljusstakar nu och tomtar sen, utan allt får komma upp nu, sen får det va.
Allt blir automatiskt mycket mysigare när julsakerna åker fram tycker jag. Dock har det endast åkt upp få tomtar i år, jag orkar inte ha för många.

Nu blir det lite pyssel. Har en ny liten hobby, kan dock inte berätta vad det är än....
Det återstår för er att se!
Trevlig kväll!!


  

Kommentarer
Postat av: Maria

Gardinen! :D Fiiint! Och ni gjorde rätt i att vända hem gumman, vintervägar är inte att leka med.

2010-11-29 @ 11:26:03
URL: http://inevita-bly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0