duktigt av mig

Idag har jag vart väldigt duktig. Skulle till skolan för att hämta lite böcker i biblan och åkte därför med Linda när hon drog kvart i 8 i imorse....Inte en riktigt Mallan grej att göra. Men jag var uppe vid 7 och fixade iordning mig och drog dit. Det tog ju inte speciellt lång tid att göra det jag skulle göra, så det blev en promenad hem efter det. Kallt var det ute, -1 när jag gick upp! Sicken tur att jag har min nya fina jacka nu då :) Men ganska friskt och skönt ute ändå när man promenerar, och höstfärgerna gör ju verkligen sitt!!
Resten av dagen har jag verkligen pluggat. Knappt en paus har jag haft! (Bortsett från Days.... och en powernap...på en timme). Nu tänker jag i alla fall lägga ner denna dagens plugg, har hunnit med både statistik, essä och existentiell psykologi. Så jag känner mig nöjd! Imorgon vill jag också gå upp i tid. Känner för att hinna med en träning på morgonen, men vi får väl se hur det blir med det.... Tror alla vet hur det blir med det. Ja. Just det. It aint gonna happen.

Nu tänker jag dricka en kopp kaffe och kolla på Biggest L om en timme. Får väl se om det går nåt bra på våra nya canal + kanaler....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0