El stockholmo

Helgen i Stockholm var toppen. Fredagskvällen blev lugn, jag och Hanna lagade lite mat och kollade Idol, och efter lite snack om allt mellan himmel och jord var det läggdags. På lördagen ringde väckarklockan 8. Vi tog det lilla lugna och duschade och åt frukost för att sedan bege oss mot staden och shopping... 6 timmar av shopping blev det, och jag hade kunnat shoppa längre, om jag var miljonär. På lördagkvällen hade Hanna bokat bord på en väldigt trevlig restaurant. Så vi käka lite, potatisgratäng såklart, och delade en flaska vin. Gött. Det blev läggdags tidigt på lördagen också. På söndagen fixade Hanna en pannkaksfrukost åt mig, sen satte jag mig på bussen hem.
Där har ni min helg! Lyckat!

Idag är det ju måndag och med andra ord dubbelt upp med Biggest Loser. Detta firade jag genom att gå upp tidigt i morse och åka till gymmet. Tycker det är en väldigt skön start på dagen att åka och träna. Imorgon vill jag testa yoga eller pilates. Får se hur det blir. Är såå glad att jag skaffat gymkort. Känns skönt.
Nu börjar Biggest Loser Sverige. Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0