finnemang

Äntligen söndagskväll! Älskar söndagskvällar när man jobbat, det känns som att det är då helgen börjar för mig. Imorgon ska jag unna mig en sovmorgon, lite days of our lives och lång frukost innan jag sätter igång med plugget. Skönt!

Helgen har vart bra, och lugn. Jobbet däremot var det full fart på, men gillar när det är så. Dagarna går så fort.Igår kväll var jag ensam hemma, kollade på film och åt massa götta. Det var precis lagom anstängande. Idag efter jobbet blev jag och Lukas bjudna på söndagsmiddag hos svärfar. Han lagar alltid lika god mat. Idag blev det potatisgratäng och fläskfilé och tårta till efterrätt. MUMS. Nu har jag tagit en dush och satt på mig byskläderna i inväntan på söndagsprogrammet.. The Event.

Skönt. Nu mår jag som bäst :)
Puss o haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0