kärlek gånger fyra



Idag har jag och Lukas varit ett par i 4 år. Tiden rullar på snabbt vill jag mena. Så idag har vi bara myst till det. Låg kvar i sängen länge (jag gick i och för sig upp och kollade på Days, men sen kröp jag tillbaka ner i sängen), sen åt vi stor god frukost och kollade en film. Jag fick en liten present av Lukas, den med bruna stenar på som ni kan se i bild. Så glad jag blev. Så snart ska vi laga lite god lyxmat, och sedan kolla hockeyn. Blir inget fansy med andra ord, men det tycker inte jag behövs. Bara man kan kramas och ha en trevlig dag ihop så är jag nöjd.

Tack för tipset på föregående inlägg Martina. När det ändå är en kärlekens dag vill jag skicka en stoooor kram till dig. För att du är fin och bäst och för att jag älskar dig.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Malin

jättefint armband!:)

2010-10-08 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0