kul dag

Har haft en askul dag på jobbet. Massa trevliga kunder, och mitt humör har vart på topp så då får man mycket mer glada miner tillbaka också. Det har dessutom vart massor att göra så tiden har gått fort. Sen skadade det inte att Gabby hade bakat en gigantisk chockladtårta till oss, bara sådär. Tack! Mums! som vår favorit Hollywodfru säger...
Jag erbjöd mig att stänga istället för Anna, och självklart blev det sen hemkomst på grund av kunder som ville handla lite längre och sen ville inte larmet vara kompis med oss. MEN, nu är jag hemma i alla fall.

Jag tror jag ska gör en dum grej. Essän ska ju vara inne på tisdag, och jag är klar med min, men som ni vet är jag såååå onöjd. Så jag funderar helt enkelt på om jag ska sätta mig och göra om skiten. Har nog aldrig känt mig så onöjd med nåt jag gjort. Men jag kommer ju inte på nåt annat att skriva om. Skit också.
Vi får se..... En lugn lördags kväll blir det oavsett om det blir plugg eller ej.

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0