Lila

Konstigt att man kan må så olika från olika dagar. Igår var jag pepp, taggad och hade massis med energi. Idag är jag trött (trots att jag sov längre) och har huvudvärk och känner mig allmänt opepp. Why? Min ork är totalt försvunnen. Ändå är det jättefint väder ute och en strålande dag helt enkelt.
Nåja. Om en kvart ska jag ha föreläsning här på datorn så då får jag ju nåt gjort i alla fall.

Har glömt säga att jag och Martina har köpt biljetter till melodifestivalen när den kommer till Linköping! JAAAAA!!!! Nu var det....hm..5 eller 6 år sedan vi var på det sist. Tiden går fort. Ska bli skitkul i alla fall. Längtar!! Känns otroligt kul att ha någonting kul att se fram emot i höstmörkret.

Ha en fin dag.

Ps. Blev inbjuden till en grupp på FB. Imorgon ska alla ha på sig nånting lila, bara för att visa att man stöttar homosexualitet. Fin grej tycker jag. Såg precis på tv om en kille som kyrkan utfört exorcism på för att få ut de onda andarna som orsakade hans homosexualitet.....Det är ju helt sinnessjukt. Så imorgon, lila eller vad säger ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0