lite bakom

Alltså. Jay i Idol är ju så sjukt grym, sjunger alltid bra låtar och idag växte han ännu mer i mina ögon när han sjunger Backstreet Boys!! Jätteotippat och jättebra! I love him. Hans röst är den bästa jag vet.
Nåja.

Gårdagen spenderades på Platå med Antero. Lukas var på ovarallsinvigning och jag ville också dricka öl. Var väl meningen att det skulle bli en eller två öl men det blev några fler. Trevligt och lyckat.
Idag har jag dock vart trött och inte gjort många knop. Tyvärr gick strömmen mitt i Days of Our Lives. Fick lite panik, hela frysen och kylen är full efter storhandling. Plingade på hos alla grannar (ingen var hemma såklart), sprang ner o kolla i källarn (ingen logik i det egentligen), ringde hyresvärden utan svar, ringde och tracka Lukas, ringde pappa för mentalt stöd. Ja, jag kände att det var lite jobbigt. Men efter kanske 45 minuter sattes strömmen på igen så jag slapp springa hem till Lukas pappa med all vår mat. Skönt.

Ikväll har vi lagat texmex tårta, sjukt gott, så nu ligger jag återigen här på soffan och är mätt och trött.
Lukas mamma var här och lämnade sin bil innan till oss som vi ska ha över helgen, så imorgon ska jag köra till jobbet, SÅ skönt. Det är verkligen lyx på hög nivå för mig.

Adios meine amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0