same same


Ett antal timmar senare och jag tvättar fortfarande :) Har i och för sig haft en sovpaus emellan. Snart är det i alla fall klart, inte en enda socka kommer ligga kvar i tvättkorgen när jag är klar. SKÖNT. Tror tvättandet ger mig lite energi dessutom för idag går pluggandet mycket bättre. Sen om det blir bra eller inte, det är en annan femma, men jag lyckas få ner lite meningar i alla fall.

Ikväll ska jag och Minela på Burn, ska bli väldigt spännande. Hoppas att det blir givande och att jag känner mig riktigt fit efteråt ;) Funderar bara på om jag ska handla lite träningskläder innan, har ju typ bara ett par som jag kan använda, och de är ju självklart tvättade nu (såklart) och inte torra. Så kanske lika bra att köpa ytterligare ett träningsset....

Glömde ju kommentera Biggest Loser finalen igår. Hallå Danny! Sicken man!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0