Talk to the H

Igår gick ju som sagt plugget sådär. Så när Myran ringde och frågade om jag ville följa med och träffa Håkan Hellström tackade jag ju självklart inte nej. Det var alltså skivsignering på G, och kön var som ni kan se, lång.














bild lånad från corren.se

Jag köpte dock ingen skiva, eller tog Håkans autograf, jag följde bara med som sällskap och för att begrunda spektaklet.
Skönt att komma ut och rensa tankarna lite såna dagar också.

Idag har jag fått ny energi. Hade två timmars föreläsning i metoden, och trots att det är lite halvtråkigt är det ändå en skön känsla man får av att göra nåt. Sitta och lyssna och anteckna. Sedan kom jag igång lite med essän också. Får bara köra på min idé, sen får det bära eller brista. Så känner jag det.

Imorgon SKA jag verkligen göra mitt yttersta för att gå upp tidigt och dra till gymmet. Jag vet ju hur skönt jag tycker att det är när jag väl gör det. Ja. Så får det bli. Sen blir det plugg och efter det ska jag gå med Anja och Sofia på MQ invigningen i Gränden. Ska bli väldigt intressant att se hur de fått till det.

Önskar er alla en skön tisdags kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0