Två besvikelser på samma dag



Igår var det hockey. LHC mot Färjestad. Tyvärr blev det förslust, 2-4... men men, man kan inte vinna allt här i världen. Kul var det i vilket fall som helst. Innan matchen tog vi en liten gotteöl i baren.



Som sagt, trots förlust var det riktigt riktigt trevligt. LHC spelade riktigt bra, det enda var att dom inte fick in pucken. Skit också. När vi kom hem fixade vi asgoda mackor med skagenröra och drack lite oboy, och när jag reste mig upp och kollade ut genom fönstret fick jag se det här.....



INTE OKEJ!
Med andra ord är vintern här nu, och det var jag faktiskt inte beredd på... Skit också. Snön är dock nästan borta idag men bara vetskapen om att det har snöat och kan göra det igen gör mig ledsen. Buhu.

Idag ska jag i alla fall åka till Stockholm och hälsa på Hanna och Micke! Ska bli jättekul!!! Hoppas på en fin helg så att vi kan ta massa fina promenader och självklart måste jag ju få in lite shoppning med.. Och fika och skvaller. Ja, detta kommer bli en kanon helg.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Yster

Hahaha :) Färjestad rules! Kul att se att du använder sjalen förresten!

2010-10-22 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0