all that jazz



Egentligen är nog jazz ingenting som jag skulle sätta på här hemma och lyssna på i timtal, men det har ändå en trevlighetsfaktor över sig vill jag tycka. På Onsdagar på en studentkrog som heter Flamman har dom live jazzmusik och billiga hamburgare och billig öl. Det är riktigt trevligt att gå dit och bara tjöta över några öl och lyssna lite halvt om halvt på musiken. Det ska vi göra ikväll. Ser verkligen fram emot det, behöver komma ut lite känner jag.

Morgonen idag startade förövrigt med seminarie, som inte gick så vidare bra för mig då ingen hörde mig trots ett splitternytt headset. Nu blir det lite plugg i en timme sen ska jag och Linda ner till gymmet och lyfta lite skrot ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0