Bang, bang, bang

 



Jag vet inte om ni tänkt på det, men jag har ju blivit en liten amatörfotograf det senaste..... Hm..Anledningen är att jag tycker att min blogg är skittråkig och att den behöver lyftas upp lite, och tycker den blir lite mer tilltalande med bilder i den.
Nåja.

Det har vart en fin fin höstdag i dag som ni kan se på bilden ovan. Har skrivit PM till c-uppsats. Det ska vara inlämnat på fredag och är inte det lättaste att skriva när man egentligen inte vet ett jota  om teorierna som man tänker använda sig utav. Men man måste ju ändå skriva det, så det känns mest som att jag sitter och halvljuger mig igenom det. Förhoppningsvis har jag i alla fall nästan rätt i det jag skriver. Har liksom 7 böcker av den käre Eysenck och hans teori, men hinner inte riktigt läsa igenom det innan fredag. Folk tycker för mycket helt enkelt.Jaja.

Förutom c-uppsats funderande har jag tagit en skön promenad med Linda. Hade lagt undan ett par skor som jag köpte, och börjar nu bli ganska nöjd med min höstgarderob. Nu är det bara min höstjacka från H&M kvar, sedan måste jag ha köpstopp ett tag.


Mina nya höstdojor.


/ Malin, som nu även finns på IMDB, det ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0