dagens sista

Pm inlämnat med lite hjälp från systeryster. Skönt att ha en språkpolis i familjen ibland :) Imorgon tänker jag nog ta ledigt. Tvätta lite, kanske träna. Bara ha en skön dag helt enkelt.

Nu var det återigen dags att söka utbildning inför våren denna gång. Det går alltid så fort. Nu har jag suttit hela kvällen och sökt och kollat distansutbildningar som låter intressant. Tyvärr måste det ju bli distans på grund av att Linköpings universitet tagit bort typ alla fördjupningskurser i psykologi....grr... Men har hittat mycket spännande. Jag blev väldigt glad för jag hittade Klinisk Psykologi på distans! JIHO. Dock var det en styck sammankomst i Östersund, vilket inte låter så lockande. Men mailade och frågade vad det skulle innebära att missa detta obligatoriska moment...Håller tummarna för att man kan slippa undan annars får jag väl bara ta tåget upp helt enkelt.

Trots att det är svåra beslut att ta är det alltid roligt att leta efter spännande saker att få läsa om.

Det var allt för idag, så här mycket har jag aldrig uppdaterat bloggen på en dag, har väl haft mycket på hjärtat helt enkelt.
Puss o hej

Ps. Upptäckte återigen att jag lyckats missa att godkänna MASSOR av kommentarer. Här sitter jag och tror att ingen kommenterar, men så gör ni det. Nu har jag godkänt alla som jag hittat i alla fall :) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0