Glasögonorm

Tänkte bara kommentera yster Jennies kommentar angående glasögonen på bilden i förgående inlägg. :) Jag har inte glasögon, däremot har jag läsglasögon när jag läser mycket för att jag får ont i ögonen när jag anstränger dom för mycket. Så nu behöver ni inte undra över det. Ungefär som när jag känt Ninnan i typ fem år och fick reda på att hon hade tandställning. chock! :) Men oroa er inte! Min syn är fortfarande perfekt!

Ikväll har vi kollat hockeyn. 5-2, är helt nöjd med det resultatet... ;) Kul att hockeyn är igång tycker jag. Blir nog läggdags ganska snart, har känt mig tjock i huvet sen igår. Imorgon ska jag upp tidigt och plugga lite, sedan har jag satt upp mig på ett pass klockan 12 imorgon, så då ska jag testa på Core! Får se hur det går!

God natt och kram på er

Kommentarer
Postat av: yster

Sen när har du läsglasögon???

2010-09-22 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0