Ho Ha!

Plötsligt händer det.
Idag köpte jag gymkort. Så varesig jag vill eller inte, kommer jag betala för att träna i fortsättningen, så då är det lika bra att gå dit med :) Kändes jätteskönt att träna faktiskt. Jag har gott hopp om framtidens träning.... Hoppas det håller i sig.
Nu kollar jag på Biggest Loser och känner mig lika duktig som dom! Har faktiskt haft en bra dag idag. Gick till skolan och satte mig i biblan. Sökte litteratur och läste för att komma igång med c-uppsats tänket. Käka lite lunch med Lukas, läste lite till och sen fick det va nog.

Fortfarande FRUKTANSVÄRT besviken över att SD röstades in i riksdagen igår. Men tror inte att jag behöver kommentera det mer. Just nu i alla fall.

Ha en bra kväll alla vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0