Igår


Det var en trevlig kväll igår. Började med en liten wirre hos Matte, och sedan tog vi oss till Flamman för att käka hamburgare. Gott var det. Några öl slank ner med. Trots att det inte blev så många, och trots att vi var hemma innan 12 är jag trött idag och har lite huvudvärk. Men det var det värt. Har träffat så otroligt fina människor här i Linköping och det är jag glad för. Har alltid så himla trevligt med dom.

Nu är det slutspurten på PMet som gäller. Känner att jag inte riktigt är upplagd för detta, men gör mitt bästa. Just nu känner jag att jag inte riktigt vet om jag är klar eller inte. Det är svårt det där. Det bästa med att skriva en uppsats (och därmed även PM) själv är att man får igenom alla sina viljor, det sämsta är att man inte alltid vet själv vad som är bäst, och det hade vart bra att ha någon att skriva med som kunde dissa några av mina förslag. Men efter att uppsatsen är klar, hur dålig den än blir, kan jag vara stolt över mig själv, för då är det jag, och enbart jag, som har skrivit den. Det är dock långt kvar tills dess. Men jag längtar.

Rasmus, Antero och Matte avnjuter en god och billig öl.

El boyfriendo.

Jag är kall men glad för det.



Emelie och Tobbe var också med en liten stund.
 


Kommentarer
Postat av: Yster

Jag kan erbjuda mig att dissa dina förslag om du vill. Use me! :)

2010-09-30 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0