Lite krasslig

Den hängiga känslan jag haft i en vecka har nu gått över till förkyldning. Har vaknat några nätter i rad med sjuuuuuk halsont, bara bränner gör det. Det är dock bättre om dagarna men nätterna suger. Imorse råkade jag somna med en halstablett i munnen INTE BRA! Fick panik när jag vaknade och insåg vad jag gjort. Tack o lov svalde jag den inte. Idag har dessutom nyset och snoret börjat komma igång. Och så har jag vart ofantligt trött. Men. Hoppas att det går över tills i helgen, då jag ska jobba. Behöver pengarna och har inte råd att sjukanmäla mig, oh no.

Tog mig ändå till studievägledaren idag... Tyckte inte att jag blev så inspirerad över yrkesbiten som jag hade hoppats på. Inget nytt där inte. Däremot gav hon mig ideer om vart jag kan söka mig för eventuell praktikplats eller ideellt arbete. Känns väldigt spännande!! Längtar efter att få komma nånstans där jag kan få hjälpa folk och sätta igång med det jag utbildar mig till. Men vi får se. Jag ska kolla närmare på detta..

Ikväll är inte Lukas hemma, han är och nollas på en camping i Kisa. Så inatt får jag sova själv. Tror dock att det ska gå bra. Har kollat på en film, Peacock. Sjuk film, men faktiskt bra tyckte jag. Handlade om en man som hade flera personligheter.
Nu ska jag gå till sängs och försöka sova bort förkyldningen. God natt fina vänner



Den ser läskigare ut än vad den var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0