Myshelg

Nu har mamma och pappa (och Kalle) satt sig i bilen på väg tillbaka mot Varberg. Har haft en jättemysig helg, men känns alltid ledsamt när dom åker.
I fredags kväll kom dom, vi åt lite kvällsmat och gick en sväng med Kalle. Sen var det Idol, och Se upp för dårarna (som var lite sådär tyckte jag). I lördags åkte vi till stan och Ikano. Mamma ville såklart till Flash :) Hon hittade dessvärre inget, men det gjorde jag. Tre fina tröjor på HM blev det. Igår kväll lagade vi mammas goda "fredagsfavoriten" och kollade lite på tv och drack lite vin. Idag har vi återigen vart i Tornby, denna gången blev det Ikea och Skopunkten. Och Elgiganten.

Igår kväll slutade vårt kallvatten funka. KUL! Därmed har man inte kunnat dusha eller spola i toan, eller knappt tvätta ansiktet för den delen för vattnet har vart skållhett. Vi har fått springa ner till tvättstugan för att få vatten till Kalle och till kaffe. Det är visst en vattenläcka här nånstans sa vår granne. Hoppas det inte blir för svårt att fixa. Känner bara hur jobbigt detta kan bli. Idag har vi skruvat bort toalocket så att vi kan fylla på med vatten och därmed spola som vanligt, men igår spolade vi ala Thai-style. Brings back memories ;)

Nu MÅSTE jag plugga. Har en uppgift som ska lämnas in i morgon kl 10. Hoppas det går smidigt.
Sedan undrar jag även hur det går på filmfestivalen nu i helgen. Vi kan väl alla enas om att hålla en tumme för "I am an Island".

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0