När mor och far kommer på besök...



...då är det städning på högnivå. Har aldrig så kliniskt rent som när dom kommer på besök! Ikväll kommer dom och hälsar på och har för första gången min älskling Kalle med sig. Ååååh vad mysigt att Kalle ska följa med, jag ska gosa med honom hela kvällen. Han är ju tyvärr åksjuk och brukar inte följa med pga det, men denna gången har dom gett honom lite lugnande, så jag hoppas att det fungerar och att han har en bra resa lille gubben.

I alla fall. Har städat i ca 6 timmar nu. Så nu har jag ont i ryggen och nacken, men är väldigt nöjd. Köpte lite blommor också, jag tycker att hemmet blir så himla mycket trevligare med lite färska blommor. Synd att det ska vara så dyrt bara, annars hade jag köpt det oftare.

Igår hade jag migrän hela dagen, låg på soffan som ett kolli och sov bort mestadelen av dagen. Inte kul alls. Som tur är har det mesta gått bort nu, har bara lite känningar ibland men annars mår jag tip top. Bode egentligen plugga lite nu, men lämnar det till söndag kväll istället...nåt jag vet att jag kommer ångra bittert då, men jag orkar verkligen inte nu.

Ha en skön helg alla!

Kommentarer
Postat av: Martina (aka Ninnan)

Åhhh, va fint!

Puss

2010-09-24 @ 18:07:11
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0