Slöpluggar



Mina tankar är inte riktigt på rätt ställe idag. Klockan är redan halv 4 snart och jag har inte fått mycket skolarbete gjort. Fick inte så mycket sömn i natt som jag önskar så hjärnan arbetar väl inte utefter sin fulla kapacitet men... Har dock börjat på min essä i psyk 3an, så det känns ju bra....

Filmfestivalen i Bergen är i full gång, jag väntar spänt på resultatet från "Jag är en ö". Mest av allt undrar jag hur filmen är, jag vet ju inte alls hur mitt skådespeleri är, känns jobbigt att massa människor sett den före mig, vet ju inte om jag ska skämmas eller ej... ;) Hoppas i alla fall för Simons skull att filmen får motta god kritik, det förtjänar han!

Om nån timme ska jag förhoppningsvis till gymmet med Linda, är sugen på att köra ett pass som heter Burn, det är fokus på rumpa, mage och låt. Vilket är bra för mig med tanke på min cellulitfobi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0