Till alla er som inte vet

Först och främst. Läs detta om ni inte redan gjort det. http://klamydiabrevet.blogspot.com/2010/09/sveket.html Där får ni en bild av dagens Sverige, i Alliansens händer.
Till er som inte röstat än: Rösta rödgrönt. En dag kanske man själv sätter där i skiten och då är det inte så kul att ha Alliansen sittande. HUR MÅNGA såna historier har man inte läst den senaste tiden? Om folk som måste jobba trots att dom är sjuka, folk som lever på existensminimun för att dom inte är kapabla till att jobba.
Nu är det fan dags för ändring. Så är det.



Kommentarer
Postat av: yster

Amen sister!

2010-09-17 @ 19:50:32
Postat av: Anna

Jag trodde att jag hade bestämt vad jag skulle rösta på, men så kollade jag på debatten på tv igår och totalt ändrat åsikt. Så insatt har jag varit..haha. Hoppas du mår bra. Kram Anna

2010-09-18 @ 16:03:01
URL: http://annnasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0