Vem ska följa med mig på bio?

Idag har jag inte varit lite däckad av förkyldningen, men däremot har snorflödet verkligen kommit igång på riktigt. Ursäkta för infon, men så är det.
Har dock kunnat plugga lite idag, vilket jag inte kunde igår, så det känns bra. Har inte tid att halka efter. Fick sista boken jag beställt på posten idag, 40 studies that changed psychology, SÅÅ intressant. Har vart tvungen att läsa på i den för på måndag ska första inlämningen in, och i helgen jobbar jag ju, så jag får väl börja lite med skrivningen nu ikväll och avsluta på söndag...eller nåt. Lukas ska ju ändå kolla på fotboll...och jag är faktiskt inte så intresserad av detta (förlåt martina) Jag ska dock sitta framför tvn så att jag kan slänga ett öga på den då och då.

Är så inne i plugget nu och det är så sjukt intressant, särskilt en existentiella psykologin har verkligen börjat öppna mina ögon. Ska dela med mig lite av det så fort jag koll på det.

Sen så har jag tagit blodprov idag också, kolla järnet så att det håller i sig. Blivit medlem i Coop har jag med.

Om två veckor typ kommer Resident Evil Afterlife på bio. DENNA SKA SES. Vem ska med? Har inte sett någon av de tidigare filmerna, tror inte att den är bra heller, men vem bryr sig när Wenty wentyworth är med??

Ha en trevlig helg allihopa.


"Who's there? Could swear I heard a noise.... Glad I brought my gun with me"..... Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0